وبلاگ جلوپ

وبلاگ جلوپ

وبلاگ جلوپ

وبلاگ جلوپ

وبلاگ جلوپ

سرطان سینه کشنده است

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

تشخیص سرطان آدامس

تشخیص علائم سرطان دهان دشوار است، به ویژه اگر در گلو اتفاق می افتد. گاهی اوقات پزشکان نشانه های مهم سرطان دهان را متوجه نمی شوند. به عنوان مثال، مایکل داگلاس چندین بار به دکتر برای شکایت درد در گلو و گوش اشاره کرد، اما از آنجایی که سرطان در پشت گلو بود، پزشکان در اوایل مرحله ابتلا به سرطان خود را تشخیص ندادند. علائم اصلی سرطان دهانی که همیشه باید مراقبت از آنها باشد، لکه های قرمز یا سفید یا زخم دهانی است که بیش از سه هفته درمان نمی شوند. سایر علائم سرطان دهان شامل توده های غیر معمول در هر بخشی از سر و گردن است.
سرطان سینه کشنده است

سرطان دهان ششمین شایعترین سرطان در مردان، چهارمین شایعترین سرطان در میان زنان است. با توجه به اینکه این نوع سرطان بر مردان بیشتر تاثیر می گذارد. اما این نسبت می تواند به دلیل افزایش مصرف دخانیات در میان زنان تغییر کند. اما این به راحتی قابل تشخیص است زیرا علائم اولیه بیماری به راحتی قابل مشاهده و حتی لمس می شود. با این حال، اگر شما احساس زخم یا تورم در دهان خود دارید، جرم گردنی باید بیش از 2 هفته طول بکشد، با توجه به متخصص. اگر چه در بیشتر موارد این علائم هشدار دهنده سرطان نیست، اما ارجاع به موقع به پزشک می تواند تاثیر مهمی در پیشگیری از پیشرفت بیماری داشته باشد. اما علاوه بر موارد فوق، علائم دیگری نیز برای تشخیص بیماری کشنده وجود دارد. نمونه هایی از جمله درد و خونریزی در ناحیه دهان، مشاهده قسمت های سفید یا قرمز روی لثه ها، لوزه ها یا مخاط دهان، گلودرد و چشم های متورم، کاهش ناگهانی وزن، غدد لنفاوی متورم در بدن است.

  • گودرز سخاوت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی